En start, eller ett avslut

Ikväll har jag börjat. Nu är de flesta böcker ner packade. Och jag har rensat ut alla gamla papper som inte längre behövs. Mamma har tagit fram en flyttkartong som jag kan lägga ner alla mina kläder i. Idag är det 54 dagar kvar tills jag åker. När Gustav kommer hem från Frankrike är det 40 dagar kvar. Och när jag slutar jobba så är det bara 19. Det kan kännas som att det är lång tid kvar, men det är det inte. Jag har bott i mitt rum i flera år. Och nu är det 54 dagar kvar tills allt ska vara ner packat så att min syster kan bo här när jag är borta. Det känns konstigt på något sätt. Det börjar bli bråttom med visum och annat. Och när jag slängde gamla papper hittade jag ett papper där jag räknade dagarna till min avresa från i Januari. Tiden har gått så fort. Och det går bara snabbare och snabbare.

Kommentarer
linn

kommer sakna dig så himla himla mycket frida <3

2010-06-27 01:53:51
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0