Det viktigaste att ha i väskan:

När jag ska flyga nästa gång ska jag flyga i ett dygn. då ska jag väl packa ner detta ungefär:

♥Datorn. Med riktigt fina filmer på, så att jag har någonting att göra.

♥Mobilen.

♥Plånboken. Med mycket växlade pengar. hehe.

♥Informationen om när planen går osv. Biljetterna och allt sånt.

♥Tidning, som tex Veckorevyn eller liknande. + En bok kanske?

♥Ipod fulladdad med musik, och hörlurar då, båda till Ipoden och Datorn.

♥Kameran, fulladdad och klar.

Hmm, borde det vara någonting annat jag ska ha med mig? haha . Lite tidigt att tänka på det här nu, jag vet. Men jag måste nämligen köpa en väska. Och då frågade mamma vad jag tänkte ha med mig. Måste ju köpa en väska där allt får plats lixom. Så, nu vet ni. Imorgon blir det väsk-jakt efter jobbet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0