Tävla med paow

Såg nu på 'paow's blogg att hon har en tävling. Eller en och en, det är väl 3 stycken. Både för de utan blogg och med blogg. Och jag har inget bättre för mig just nu, så varför inte?

Det man kan vinna är :
3 st handsmycken från Emmelist
3 st Linnen/tröjor från Kan Dee
3 st Almanackaor med Paow på från Tryckdig.se!



Dessutom , som jag absolut skulle vilja ha, en dator! :)
Datorn är en Dell Inspiron 11Z med inbyggt 3G-kortsmodul, 2 Gb RAM, 250 Gb hårddisk, Windows 7 och en Intel Core2 Duo processor. Den är liten, rosa och jättefin! (7 900:- på Dell…)

allt man behöver göra är antingen skriva ett inlägg om tävlingen, som jag , haha. Det finns 2 till altenativ, vilket är att göra en design, eller komma på lite ideer till hennes blogg som kategorier eller liknande.

Vill ni vara med i tävlingen ? gå då in Här.
lite kul iallafall, jag hoppas på datorn, haha ! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0