rosa dator till mig tack


min blivande dator (älskling) haha skojade bara ^^

Hallå! Sitter hemma nu, framför datorn. (som vanligt) Läste precis Zensas blogg dårå, och såg hennes dator. Helt underbar ju! Kollade upp hur mycket den kostade osv och det var inte farligt ju. 3500:- Och jag som faktiskt behöver en dator. Tror nog att jag ska köpa en sån dator, för att ha med mig på min argentinaresa också! :) åh, jag längtar, men ändå inte. Nervös som fan även fast det är 6 månader kvar om inte mer. .. Hörs senare med ett Argentina inlägg kanske? Puss <3


Kommentarer
Matilda

Älskar datorn ;o<3!

2010-04-16 20:44:22
URL: http://iheartit.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0