om mig typ

Har varit på bio tillsammans med en vän och syster, filmen var bra med som alla disney filmer kunde man räkna ut allt som skulle hända efter 5 minuter. Men annars var den bra ! , orkar inte skriva mer om vad jag gjort idag faktiskt, så jag skiter i det. Här är lite om mig istället. Puss

- Tio frågor om dig själv
namn? - Frida
när fyller du år? - 13 Februrari
några piercingar? - bara i öronen, om de räknas?
vad har du på dig just nu? - mjukisar och en tröja från  USA
vilken årstid är bäst? - sommar
vad är du bra på? - Allt! haha
vem älskar du mest på denna jorden -  vet inte, går inte att välja 1 ;)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0