blondinbella


en sak jag kom och tänka på nu, när jag satt och läste blondinbellas blogg var. Hur fan kan man bli så stor? Varenda människa har ju hört talas om henne. Och det är ju sant! Jag ser blondinbella som en förebild nästan. Kanske inte riktigt, men hon är ju en av de människor som faktiskt visar att allt är möjligt, visst? Hon är 18 (?) år gammal och har flera företag som hon tjänar hur mycket pengar som helst på. Och det är ju inte så att hon hade tänkt att sluta. Hon har projekt och sånt hela tiden. Det är galet hur man faktiskt kan lyckas med saker bara man vill.

Jag har nog inte riktigt tänkt på det innan och det var därför jag skrev det här nu. -jag menar det är ju ingen nyhet att hon har lyckats iallafall.

Kommentarer
Hugo S.

säga vad man vill om blondinbella, men det är fan sann girlpower i den tjejen!

2010-02-08 20:18:22
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0