You wouldn't download a car..

Idag är jag uppe tidigt! Vaknade redan klockan 8 på morgonen. Så nu sitter jag ute i trädgården och ska strax göra lite kaffe. Idag har jag bara 2 saker att göra. 1. Sola. 2. Köpa en julklapp till min syster. Åh det ska bli så roligt för imorgon är det julafton. Sedan är det bara 2 dagar tills jag får träffa min mamma och syster igen.


Ska strax visa er bilder från i förrgår också. Dock får ni nog vänta lite med att se filmerna eftersom jag inte lärt mig hur man redigerar den på bästa sätt. Det var väldigt roligt att titta egenom dem men det är nog inte riktigt blogg material tyvärr. haha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0