utgång på g

Nu sitter jag och väntar på att Sofi ska hämta upp mig i taxin. Har inte hunnit blogga idag heller. Har faktiskt bara tagit det lugnt. Pratat med mamma & pappa på facebook och så. Men ikväll så ska vi först hem till Cami för att fixa oss och senare till en nattklubb nere vid stranden. Det kommer bli hur mysigt som helst tror jag. Lovar er bilder imorgon.


bild från salta, augusti/september 2010

Igår kväll så träffade jag några av flickorna för att gå ner till stranden. Det var lite roligt eftersom det alltid är helt fullt med folk och eftersom vi kom så tidigt igår (vid typ 12 tiden) så var det nästan helt tomt. Men det var trevligt. Träffade på Silvia och hennes vänner. Satt och pratade om skillnaderna mellan Amerikansk och Engelsk engelska och varför man pratade antingen eller. haha. Väldigt intressant. Kom väl hem vid 4 tiden på morgonen och somnade skönt i min stora säng.

Kommentarer
M'

Pappa sa att vi skulle skypa ikväll :)

Ruuligt :b ♥



pussisar från lillasyster :D ♥

2010-12-17 16:12:22
URL: http://meabby.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0