pizza & fernett

I går kväll så mötte jag upp Silvia vid 9-tiden för att gå hem till en vän som bor nära mig. Där mötte vi upp hans vänner för att äta middag. Vi lagade pizza och satt och pratade. Väldigt trevligt även fast jag inte kände så många sedan tidigare.

Saker som hann hända under kvällen:

1. En kille badade med kläderna på. Inklusive mobil och plånbok. Smidigt. 
2. Lärde mig spela ett kortspel man spelar här. Trugo eller liknande.
3. Vann i det nya kortspelet. Ha! :) 
4. Pratade svensk fotboll med en vän.
Han visste mer om Svensk fotboll än vad jag gjorde. Lite skumt faktiskt. Men roligt. Bra att han var hammarbyare också! :) 
5. Hittade Svenska rekord i Guinnes Rekord bok. (stavning?)
6. Diskuterade fula ord på olika språk. (Svenska, Spanska, Italienska och portugisiska)

Det var hur som helst en väldigt lyckad kväll och jag ser fram emot att träffa dessa människor ikväll med. Men mer om det senare. Nu väntar poolen på mig. Puss!

Kommentarer
josefin

sv: visst är klockan läcker!!! är helt kär <3

2010-12-04 19:21:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0