jul utan snö & julgröt?

Just nu ligger jag ute i solen och steker. Och jag kan knappt förstå att det är december. Det känns helt fel att planera julklappar och klä julgranen (vi ska göra det senare idag) när det är 30 grader varmt och jag har sommarlov. Men jag antar att det är bättre än ni har det i Sverige nu. Jag älskar att det är så varmt och att ligga vid poolen varje dag. Dock kommer jag sakna snön på julafton. Jag menar vad är en julafton utan snö? Att ligga vid poolen i bikini innan man äter julmat och öppnar julklappar känns ganska konstigt. Det är en annan sak jag kommer sakna på julafton också. Julmaten. Här äter man inte direkt julgröt eller sill. Utan Asado, vilket är grillat kött. Men det är ju gott så det blir säkert bra ändå. Gud jag kan inte fatta att jag varit här i snart 4 månader. (19 december) . Nej nu ska jag äta lunch och sedan blir det lite mer solning. Vill bli riktigt brun!

Kommentarer
MODEMARTIN

Det kan vi absolut göra

2010-12-08 18:54:52
URL: http://www.modemartin.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0