tårtkalas på andra sidan jorden


eftersom jag inte har bilder än får ni nöja er med bilder från we♥it
bara får att jag gillar dom. love


Nu har vi precis ätit lunch. En ledare fyllde är så vi sjöng Ja må hon leva på typ 5 olika språk, och efter det fick vi tårta. Lite mysigt faktiskt. På förmiddagen har vi lekt sharader (stavning?) och pratat om kropps språk och sånt. Eftersom vi inte kan språket ännu så kommer vi behöva kunna uttrycka oss på andra sätt än med ord. Det var lite interessant. Vissa saker som betyder en sak här kan betyda andra saker på andra ställen tex. Sen har vi pratat mycket om kultur och hur man kan lära sig om kulturen och sånt. Nu på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Vi har ett "pass" kvar innan det är coffee-break och efter det så är vi lediga. Eller vissa ska åka till deras familjer, men eftersom jag är på den senare bussen så har jag 3 timmar free-time innan jag ska åka härifrån. Får se vad man kan hitta på då. hmm. nu har jag inte så mycket att skriva längre. puss på er!

Föresten, skulle vara kul om ni som läste kommenterade lite mer. Visst så gör jag detta för både min och er skull, men eftersom jag vet att det är många som läser så skulle det vara kul om ni hade något att säga. Vad vill ni veta om argentina? vad vill ni se för bilder osv.

Kommentarer
Micha

Gud, jag kommer att vara en trogen läsare! Fan Frida jag saknar dig redan.. du ska veta att många här hemma önskar att du var här! Men jag är så glad för din skull att du åker iväg, du kommer att få ut så mycket av den här resan! Jag vill se massvis med bilder och videos på dig och dem du kommer att spendera tid med! På hur du bor och vad du äter, ihih allt är intressant ju! De har ju en helt annan kultur som jag inte vet ett skvatt om. Ta hand om dig gumman!

2010-08-22 18:15:11
URL: http://will.blogg.se/
Frida Sjöholm

haha jag lovar micha , du kommer få bilder på ALLT. ! ;) jag känner mig ganska lost också för jag vet inte heller så jätte mycket om kulturen och så. men det blir bättre och bättre för varje dag som går ;) saknar er där hemma! <3

2010-08-22 19:26:54
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0