Santa fe stad, och chill i trädgården

Idag har vi åkt runt i staden. Det är inte en jätte stor stad så det tog inte så lång tid att titta på allting. Efter vi hade tittat på stranden, universitetet, guvinörshuset osv så stannade vi och tog en fika. Jag ville ha en latte med jag visste inte vad det hette. och Stefano sa att det inte fanns. Ganska dumt tycker jag. Men iallafall. Jag fick en café con leche, (kaffe med mjölk) fast den var inte så god så jag fick ha i mycket socker. haha . Fick smaka på någon kaka där också. Den var helt okej. Sen åkte vi hem. När vi kom hem har vi mest suttit på uteplatsen/trädgården och pratat, ätit mackor och så. Lucas 2 kompisar kom över och man blir lite förvånad eftersom de hälsar med "kisses". Och jag är inte direkt van vid det. haha . nu ska vi äta middag snart. Pizza! puss!

Kommentarer
Farmor

Bra att du lär känna staden, så får du guida oss om vi kommer över till dig.

Vi har försökt nå din pappa för att höra om de kommit fram ordentligt till Turkiet.

Puss och kram farmor och farfar

2010-08-23 19:43:47
Frida Sjöholm

farmor & farfar: Absolut. ska försöka lära mig hitta också. men det tar lite mer än 2 dagar att lära sig. :) , när ni kommer har jag säkert lärt mig. kram

2010-08-23 20:31:22
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0