random

Hann inte blogga innan jag åkte till skolan imorse. Försov mig lite så det var bara att klä på sig och gå. Skolan var som vanligt, men ganska roligt. Har inte riktigt vant mig vid att det är så annolunda från skolan hemma. Men ändå. Lärarna vet inte riktigt vad jag ska göra än och så vidare.
Men iallafall, Ska snart åka in till stan för att köpa lite saker som jag behöver till skolan. Ska se om jag hittar något att ha på mig också. Har ju inte köpt något speciellt sen jag kom hit och jag känner att det är dax att göra det snart.
Efter det ska jag till min första spanska lektion och göra det första testet där man visar vad man kan osv. Det ka bli roligt faktiskt. Tror att detta kommer hjälpa väldigt mycket. Jag hoppas det iallafall.
Så , vi hörs senare. Glöm inte att kommentera. puss!

Kommentarer
farmor och farfar

Tittar på bilderna på det du inhandlat, verkar inte vara så mycket billigare där, utom godiset. Eftersom varje pesos är 2 svenska kr. Kul att du tar med även sådana bilder. Verkar ju bra iskolan i alla fall det du visat oss.

Ha en bra dag och många kära kramar från farmor och farfar

2010-09-01 08:33:09
Frida Sjöholm

det är billigare. Men det beror ju på vad man handlar osv också.

2010-09-01 16:03:39
URL: http://sjoholms.blogg.se/
mamma

vad finns det för kläder att köpa?

finns det någon klädkedja du känner igen

2010-09-01 21:10:18
Frida Sjöholm

mamma: ingen man känner igen. men det finns underbart fina kläder här. ^^

2010-09-01 23:25:52
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0