lunch på G.


huset där de bestämer saker som handlar om Santa Fe.
Vet inte vad jag ska kalla det.



Här är grundskolan som hör ihop med min skola.
Det var jätte söta små barn som sprang runt i sina skoluniformer utanför innan. thihi


nu har vi varit och köpt busskort, telefonkort och varit och hälsat på i min nya skola. Vi skulle också köpa skoluniformen men affären var stängd. Klassen verkade bra och väldigt välkomnande. Jag tror att jag kommer kommain bra i klassen faktiskt. Men vi får se, har bara hälsat på dom och läraren berättade att jag var från Sverige och skulle gå hos dom. Börjar inte skolan förns på Onsdag ju. Nu håller Miriam (Stefanos mamma) på att laga mat. Så snart blir det lunch, det luktar väldigt gott ^^. Vet inte riktigt vad vi ska göra efter lunch, men vi får se. Något hittar vi nog på ! :) Föresten så är det 28 grader varmt här idag. Jag tycker det är för varmt med jeans, men verkligen alla människor jag sett har jeans och jacka/tröja typ. haha.
saknar er där hemma. Kommentera och säg hur ni har det! ♥

Kommentarer
farmor och farfar

Du har verkligen fått det bra, mysig hus att bo i och det var ju tur att skolan verkar vara OK, blir det inte konstigt att gå i skoluniform?

Vi har haft soligt hela dagen men jag har varit på styrelsemöte mer än halva dagen, sen ut i trädgården ...men myggen äter nästan upp en!! kram från farmor

2010-08-23 20:01:28
Anonym

Stadshuset? Hehehe

2010-08-23 20:17:42
Frida Sjöholm

farmor & farfar: jo lite men det är lite valfritt hur man vill ha det. man kan ha bara skoltröjan och jeans eller så kan man ha både tröja och byxor , eller kjol och knästrumpor osv. ^^ , kram Frida

2010-08-23 20:29:21
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Frida Sjöholm

anonym: aa något liknande. ^^

2010-08-23 20:29:51
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Anonym

Hur blir ditt förhållande med Gustav nu ?

2010-08-24 00:39:56
Frida Sjöholm

anonym: Jag och Gustav är tillsammans och försöker prata så ofta som möjligt. vem är du förresten?

2010-08-24 02:25:00
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0