Dag 3 i Argentina

Saker i Argentina är väldigt annolunda än i Sverige. Familjen här är väldigt annolunda än min i Sverige. Än så länge så jag jag inte sett så mycket. Men det är små saker som jag reagerar lite på. Det är inte fel, eller rätt. Men annolunda än hemma. Så som att pappan kör bilen och mamman lagar mat. Det kanske bara är en tillfällighet än så länge. men det är det dom har berättat för oss innan okså att det faktiskt kan vara så i vissa hem. Det är nog mycket ler saker som är väldigt annolunda, men det var det jag tänkte på igår när jag kom hit. Nu ska jag hämta kameran och ta lite bilder på huset och så vidare.

Kommentarer
Farmor

Har precis lykats komma in på din blogg, Jättekul att kunna veta hur du har det vårt kära barnbarn. Är inte förvånad att det är skillnad i familjelivet.

Vi saknar dig (har försökt maila till dig, har du fått det?) Puss och kram från farmor och farfar

2010-08-23 19:30:46
Frida Sjöholm

till farmor: aa jag fick mailet. men kollar inte jätte ofta där. så skriv här annars. kram

2010-08-24 02:30:40
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0