förra årets minnen kommer nu tillbaka



Egentligen vill jag inte erkänna att jag saknar dig. Vi hade så mycket fel och brister. Vi passade inte alls tillsammans. Saker och ting blev bättre efter vi lämnat varandra. Mycket bättre. Men jag kan inte låta bli att sakna din närvaro. Jag kan inte låta bli att tänka på det som varit. Du var en vän jag aldrig kommer få tillbaka. Du var en bra vän, en riktigt bra vän. Alla sommar kvällar vi spenderat tillsammans, som aldrig kommer igen. Med dig kunde man prata om allting. Nu kan jag inte ens säga hej. Jag saknar tiden med dig, det gör jag. Jag saknar sakerna vi gjorde tillsammans, och hur du fick mig skratta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0