Thaha

hej, jo jag lever. Har haft fullt upp idag bara. Dagen började med träning med mina småbarn (är simhoppstränare) Efter det mötte jag upp Mamma , Liv och Stefano och vi åkte till Moderna museet och såg en utställning där som handlade om Salvador Dali. Fikade lite och så också förstås. Därifrån åkte jag ut till lidingö och träffade min underbart söta pojke, Leo .
Vi tittade på Harry Potter, (haha) och åt middag, och myste :)

Åkte därifrån runt 8 och då mötte jag upp mamma igen, vi gick till konsum och köpte godis och nu är jag hemma ;)
Mysig dag va? :) Nu tänkte jag sätta på en film, äta godis och dricka te. Härligt.

Bilder från gårdagen kommer också upp senare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0