helgen

jag har verkligen blivit dålig på detta. :O
men har faktiskt haft fullt upp hela helgen. Har inte sovit hemma idag heller så det har varit ganska svårt . iallafall. detta har jag gjort :

Lördag: Träning på morgonen, min älskling var med och tittade vilket var kul :) Efter det mötte jag farmor och vi gick på stan ett par timmar, fick ett par nya stövlar som var skit snygga :) Efter det åkte jag hem, fixade mig och sen mötte jag ett par kompisar och Leo. Vi var ute , drack lite och hade det kul  . När alla skulle hem så åkte jag och Leo hem och sov på lidingö. mysigt :)

söndag: Åkte från leo vid 1 kanske, mötte upp mamma och karen i t-c , shoppade lite och sen åkte jag hem och åt middag. Köpte lite roliga saker, bland annat en mysdress, termosmugg, örhängen, armband och ett hårband. Ska möta karen igen om en timme ungefär, blir bara en myskväll idag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0