fullt upp,

Idag har jag haft fullt upp. ledsen över det men veckan innan lovet har vi verkligen haft hur mycket som helst i skolan. " prov idag, 1 prov imorgon + en inlämning, läxor i alla ämnen. ja ni borde förstå att jag har ganska mycket att göra. Och skolan kommer faktiskt föra bloggen ;)

Var iallafall i liljeholmen idag, de öppnade ju ett nytt köpcentrum dära, jätte fint och stort ! Mycket större än jag trodde det skulle vara. Gick runt lite där, tog en latte, och kom hem med 2 par strumpbyxor :)

har nu planerat lördagen lite mera, så det kommer bli roligt :)
Ska shoppa! haha.

iallafall, nu ska jag fortsätta plugga lite. duktig jag är visst?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0