^^

satt hemma vid 2 tiden ungefär, tog det lite lugnt, drack cola. haha, telefonen ringer och leo säger att dom kan hämt upp mig om 10 minuter. shit vad bråttom jag fick då. haha, bytte om snabbt, mötte upp julia, hjälpte henne med en grej, sprang tillbaka till mig där dom stog och väntade.

iallafall, middagen var trevlig idag, hon hade mysigaste lägenheten inne i stan, vid rådmansgatan ungefär. Precis sån lägenhet jag skulle vilja bo i när jag flyttar hemmifrån. Hur mysigt som helst. Vi fick jätte god mat och dryck också. men nu är jag galet trött. är helt slut i kroppen, så jag funderar på att ta ett bad för att slappna av lite och bara ta det lugnt . Får se hur det blir. 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0