stressdag

har varit stressad hela dagen typ :O. Kom hem från skolan vid 5-halv 6 , och precis när jag låste upp dörren kom jag på att jag skulle jobba en timme senare! Så jag gjorde några mackor snabbt som fick bli middag, bytte om och sen snabbt iväg. haha. Jobbade en timme, eftersom en vän inte kunde träna hennes grupp. Men det är bara bra, var faktiskt trevligt :) . Åkte sen hem och duschade , fixade håret lite (fönade och plattade) och städade rummet. Är det inte lite konstigt att jag knappt var hemma i helgen och ändå lyckades mitt rum se ut som ett bombnedslag?

Iallafall, nu ska jag göra en kopp te och om en timme ska jag och mamma sätta oss i bilden och köra ut till Arlanda. Stefano, utbytesstudenten som bor hemma hos mig ni vet? Han har varit på klassresa i rom/italien. (nej jag är inte alls avundsjuk!) Haha. Han kommer iallafall hem idag och vi tänkte vara lite gulliga och hämta upp honom.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0