?

jag är så trött, jag är trött på att folk inte kan sluta snacka skit om varandra. att saker och ting, inte ens för en gång kan sluta bra. varför måste allting vara så svårt. varför kan det inte bara vara enkelt, för en gångs skull. jag skulle behöva det nu. allting har gått åt helvete , det har det alltid gjort. och jag som hoppades på att det någongång skulle ta slut. jag vill bort. långt bort. från folk, som gör allting så svårt. från allt. om bara för en dag. så skulle jag kunna andas igen, om bara för en dag så skulle allt kännas lättare igen. Folk kanske tycker att det är mitt fel, det kanske det är. men ni gör det inte heller lätt för mig. det är som en klump inne i mig som aldrig försvinner. och jag börjar bli trött på det nu, jag orkar inte mer. jag vet inte hur länge jag kan ta det. jag vill bort. långt bort.

jag önskar bara en sak, att det någongång kan förändras.
att det någongång kommer bli lättare att leva.
är trött nu, och less på vissa folk. mår säkert bättre imorgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0