Argentina

kanske ska berätta det för dom som inte vet  bloggen. Planen är att jag ska åka till argentina.
hur länge då tänker ni då, 1 vecka eller? haha, nej inte riktigt. i 1 år faktiskt. :)

Vi har ju en utbytesstudent hos oss från argentina just nu. Han ska bo i Sverige i ett år och gå svensk skola, för att lära sig svenska. Såklart ;) Och det är väl så det kommer bli för mig med.

Ja kommer att få bo hos en annan familj och gå i en argentinsk skola. Jag har skickat in första ansökningen redan och håller nu på med min andra. Så vi får se hur det går.

om allt går som det ska så åker jag bort augusti 2010 och kommer hem juni 2011 :)

så nu vet ni vad min nya kategori 'argentina' handlar om.
kommer väl skriva lite fakta om landet och så också.
puss på er. :) <3



Kommentarer
sundis

aaah jag såg precis att du skulle åka iväg! fan vad roligt!! att åka som utbytesstudent är fan asroligt! jag är i usa nu om du inte redan visste det! :):)

2010-01-31 23:59:19
URL: http://amandasresa.blogg.se/
frida sjöholm

haha okej :) aa jag längtar ^^

jo det visste jag, brukar läsa bloggen ibland :) <3

2010-02-01 09:25:52
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0