8 dagar kvar till julafton

sitter hemma nu, har precis ätit lunch: plättar med glass och sylt. hehe, nyttig eller vad? ;)
hade bara 2 lektioner idag, på ena hade vi prov och jag tror att det gick hyffsat bra iallafall. nu får vi bara hoppas på ett mvg i slutbetyg i datorkunskapen ;) ska iallafall åka och möta upp min älskling strax, så ska vi hem till honom en stund. Han slutar om en timme så jag åker väl om en halvtimme eller något.

åh vad jag längar till julafton nu, det närmar sig ju. och jag pratade med min farmor igår och jag ska dit på kvällen ser det ut som nu. Ska vara med mamma innan och sen åka dit. Det är alltid så mysigt hos farmor på jul, med hela släkten och så. thihi. det är 8 dagar kvar ? ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0